Onze klachtenregeling

Heeft u een klacht? Laat het ons weten!

U maakt gebruik van de diensten van Fysio in je Voordeel. Wij proberen ons werk zo zorgvuldig mogelijk te doen. Toch is een fout of vergissing niet altijd te voorkomen. Als dit zo is, willen we dat graag van u horen. U helpt ons soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen en onze kwaliteit van dienstverlening te verbeteren.

Waar kunt u terecht met uw klacht?

  1. Bij uw behandelend fysiotherapeut. Onze medewerker is altijd bereid om naar uw klacht te luisteren en zal proberen deze op te lossen. Dit is vaak de snelste oplossing.
  2. Als uw klacht niet is opgelost of als u uw klacht liever niet met de behandelend fysiotherapeut bespreekt, kunt u zich richten tot de vertrouwenspersoon van onze maatschap; Willy Katier. Hij bespreekt uw melding in de maatschap. Vervolgens wordt er contact met u opgenomen over het afhandelen van de klacht. Hierbij houden wij ons aan het KNGF-klachtenreglement, wat volgens de regels van het KNGF (het Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie) is opgesteld.

U kunt het KNGF-klachtenreglement hier als PDF bestand downloaden: KNGF klachtenreglement

U kunt ons klachtenformulier hier als PDF bestand downloaden: Fysio in je Voordeel klachtenformulier